2016. július 19. 19:54 - aranyzsozsofilmjei

KEDVES FILMNÉZŐ MIELŐTT MEGTEKINTHETNÉD A FILMET KÉRLEK OLVASD EZT EL!

Sziasztok a nevem aranyzsoszo biztos sokan ismertek már a filmes világból. Sok sok éve hozok nektek minőségi filmeket elsőként a mozikból majd pedig dvd minőségben is. Szeretném ha támogatnád a munkásságom azzal hogy rákattintasz erre a hirdetésre mielőtt továbbmész a filmhez!

TOVÁBB A FILMHEZ

 

 

 

 

155 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyzsozsofilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr438901470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öldöklő szerelmek 2017.05.30. 19:04:28

Egyébként időközben megértettem a "pálfordulásod" okát! Azután váltottál hirtelen irányzékot, miután az "Egyreg" hozzádszólt! Egészen addig a mi nótánkat fújtad, aztán ő rádírt, te meg hirtelen átalakultál buzivédővé! ))) Ez olyasmi lehet, mint a filmkalózok egyes filmjeiben, ahol a "testrabló" szörnyek a csápjaikal hozzáérnek a különböző áldozataikhoz, aztán ők is egyből olyanná válnak! Te hozzád meg hozzádért a buzi, oszt te is az lettél! ))) Még jó, hogy nem nekem írt, mert akkor valószínüleg belőlem lett volna az! ))) Szóval valami ilyesmi lehet a dolog mögött! De javíts ki, ha nincs igazam! ))))

Dáriusz A Darázsló 2017.05.30. 20:55:08

@Öldöklő szerelmek: Sokkal nagyobb gondok is vannak itt, hogy milyen a hang, meg kinek van szarhangja, amikor a képfelvételekkel sokkal nagyobb bajok vannak, hogy minden evvel egyre szarabbak lesznek a kameras kepu filmek. Meg hogy manapság lassan 3 gigás kamerás filmeket lehet csak letölteni és még így is csak pár pixel kergetőzik a képernyőn. Csak töltsétek le akár a 2002-es első Sam Raimi-s Pókember kamerás változatát, hogy az mennyivel jobb minőségű volt 15 évvel ezelőtt, amikor szinte még internet is alig volt. Nemhogy fejlődnénk előre, hanem talán még vissza is fejlődött a kalózkodás akár a 15 évvel ezelőtti állapotokhoz képest is.

robot hermiónék 2017.05.31. 09:50:59

@Dáriusz A Darázsló: Én azokból az időkből csak arra emlékszem, hogy voltak ilyen Hulk meg Wolverine workprint filmek, amikben befejezetlen jelenetek voltak, azokon jókat lehetett röhögni! :)))

Öldöklő szerelmek 2017.05.31. 20:11:38

@Dáriusz A Darázsló:
Látom már te is buzulódsz! )))) A Hermioné szépség is látványosan ignorál engem, de sebaj! )))) Nagyjából akkortájt néztem én is utoljára kamerás fosokat, amilyen időszakról te írtál most! ))) Azóta kinőttem belőlük. Az ilyen workprint gagyikat én is láttam, a félkész renderelésekkel, a kedvencem az volt, amikor a Hulkról sétálás közben csak úgy eltűnt a gatya! ))) Na én tudnék minőséget csinálni, ha akarnék! ))) Nekem van egy rohadt jó minőségű kamerám, azzal tavaly "próbásiból" felvettem pár percet a moziban a csodálatos Momentum című filmből, de az csak fél órát tudna felvenni egyhuzamban, bár ha vennék belőle még hármat (ez is 50 ezer volt), akkor azokat fél óránként cserélgetve akár fel is tudnék venni egy ilyen gagyi Sparrow kalózt! ))) Na, majd holnap felveszem a Wonder Wúúúúment! )))

robot hermiónék 2017.06.01. 08:33:23

@Öldöklő szerelmek: Hát ha neked az volt a fénypont, amikor eltűnik róla a gatya, akkor hadd ne mondjam, mi vagy te! :)))

Wonder Truman 2017.06.03. 13:08:37

@robot hermiónék: Mégis mi maradt volna meg belőle? Azt tudom, hogy Mortál Szombat zenéket tettek be a háttérnek, mert akkor még nem volt hivatalos zene sem hozzá! )))) A többi eseményre már nem is nagyon emlékszem! Sőt, talán én még a kész filmet sem nagyon láttam utána, csak a workprintet! Na mindegy, amúgy ez a Wonder Woman sem volt sokkal jobb, pedig azt hittem, hogy ha felveszem életem második kalózhangját, akkor majd legalább valami jó idézhető szövegeket sikerül belőle idevadászni, de még az sincs a filmben! Amit a leginkább humorosnak szántak benne, az a Melissa Mccarthy-utánzat volt, de neki is az összes poénja már a trailerben benne volt! Meg hogy a Hal Harlot életében először látott pöcsit! )))) Nagyon erőlködtek azon, hogy valami vicceset csinázzanak néha, de nagyon nem sikerült! Ennél jobban már csak a Halsey erőlködik, annak is az új albuma egy nagy nulla!

robot hermiónék 2017.06.04. 08:50:23

@Wonder Truman: A film legnagyobb poénja:

- Huhú, semmit sem ér a gázálarc!
- Bruhuhú, de ezt ők nem tudják! :))))

És akkor ott az ajtónál hallgatóznak! :))))

Öldöklő szerelmek 2017.06.05. 07:20:13

@robot hermiónék: Az is nagyszerű poén, már csak az hiányzott belőle, hogy a két ellenség az agyelszívó gépet ragaszgassa egymás homlokára, mint a Batman Forevööörben! Ezzel a névvel viszont most írtam be utoljára, mert a névadómnak lassan már illendő lesz megjelennie a neten, oszt nem akarok belefutni! )))) Amúgy végig aszittem, hogy az a Daniel Jackson, aki abban jáccik, a Sztárgétből, de aztán a neten megnéztem a szereposztást és nem az volt! )))))

robot hermiónék 2017.06.06. 08:53:52

@Öldöklő szerelmek: Az a Geoff Stults, de tényleg eléggé Michael Shanks feje van! :))))))

Wonder Truman 2017.06.06. 21:40:01

@robot hermiónék: Neked is olyan neted van mostanában, mint a buzuló kutyuló vacsorája? ))) Mert mostanában olyan reggel 10 és délután 18 között semmi és még este is a szerencsén múlik, hogy tuggyak végre válaszolni ide baszki! ))) És ez már kábé egy hete így zajlik! Tegnap épp gondoltam rá, hogy el kell kezdeni kifaragni a kőbaltát, mert rövidesen az következik, hogy áram se lesz! )))) Megyünk vissza a dinó rájderes időkbe! ))))

Wonder Truman 2017.06.06. 21:43:09

@Wonder Truman: Végre sikerült rányomni! Legalább egy 2 órás harcom volt benne, mire sikerült elküldeni! ))))

robot hermiónék 2017.06.07. 08:40:02

@Wonder Truman: Fú, mekkora harc lehetett :)))) Téged a Lost szigetre kellene elküldeni, hogy nyomd a gombot, mint Desmond! :))))

robot hermiónék 2017.06.07. 08:52:03

kephost.com/images/2017/06/07/20170606.jpg

Tegnap amúgy téged szólongattak, hogy mikor lesz már Köldöklő szerelem! :)))))

Wonder Truman 2017.06.08. 08:09:03

@robot hermiónék: Hát ezt rosszul tuggya a hősünk, mert van hozzá videjó, csak olyan setét, hogy semmit sem ér, másrészről meg össze-vissza csúszkál benne a kép, szóval kevés a tehetsége ahhoz a hangbuziknak, hogy rátegyék a hangot! ))))) Úgyhogy a "necc népei" még várhatnak legalább egy fél évig, mire megnézhetik ezt a mesterművet! ))))) A Batman visszatér producerének az első rendezését! ))))

robot hermiónék 2017.06.08. 10:47:16

@Wonder Truman: Node ma csütörtök van, a főhős megint felvesz vagy két, de akár három filmet is! Most direkt megnéztem a moziműsort, hogy mik vannak! Hát a Múmia az alap, hogy biztosan fel fogja venni, de szerintem a Csápi-t meg a Ropi naplóját is felveszi! :))))) Vagy 6-7 órát ott tölt a moziban! :)))) Csak azt nem tudom, hogy a Westend vagy az Aréna biztonsági őrségének meg a jegykezelőknek miért nem tűnik már fel, hogy van egy ilyen kobold kinézetű ember, aki olyan, mintha a Ridli Scottocskának a Legendájából lépett volna elő, egy ilyen Blix-utánzat, és minden csütörtökön két-három filmet is megnéz egymás után, hogy azt vajon miért teszi! :))))) Nem hiszem el, hogy HÁROM ÉV alatt nem lett gyanús nekik a figura! :)))) Biztos nem tudnak idejönni és-vagy olvasni! :))))

Wonder Truman 2017.06.08. 11:39:29

@robot hermiónék: Húha, végre délelőtt is van netem, ez egy megünneplendő móment mostanában! ))))) Végre tudok most is válaszolni! Rosszul tudod, baszki! )))) A Cápi az már legalább három hetes film, a Ropi naplója meg múlt heti, majd az igazi hármas kombó a jövő héten jön, Cars 3, Scarlett Johannson, meg Velencei Bruce Willis, az tényleg egy egész napos program lesz a számára, abban osztán majd beledöglik! ))) Az eredeti NXszopós főbuzi legalább nem ennyire mániákusan csinálja, ő megelégszik heti egy filmmel is, mondjuk régen ő is így csinálta, heti három-négy filmmel, amíg meg nem jött a "harcostársa"! ))))

robot hermiónék 2017.06.08. 19:07:34

@Wonder Truman: Nem tudom, hogy most magamban csalódtam-e nagyobbat, vagy Dr. Jekyll-ben, hogy nem változott át teljesen, pedig csak azért néztem meg ezt a filmet! :)))

Wonder Truman 2017.06.09. 00:11:23

@robot hermiónék: Nem baj, téged nem az eszedért kell szeretni, hanem a szépségedért )))))

robot hermiónék 2017.06.09. 08:43:54

Akkor mondok valami okosat: Monstrum vel prodigium :)))))))))

Wonder Truman 2017.06.09. 16:53:42

@robot hermiónék: Fú, most olyan nagyot mondtál, hogy csak több évnyi archeológiai kutatás után merek majd itt újra megszólalni! ))))))

robot hermiónék 2017.06.09. 17:17:09

@Wonder Truman: most nézz rá a torrent oldalakra, mert mindjárt látsz egy Múmia-csodát, egy kínai feliratosat,amiből hiányzik az első 10 perc is! :)))) Ma ilyet fog nézni a "netközösség"! :)))) Közben megvan a másik főbuzi, majd holnap jelentkezem az infókkal! :)))

Wonder Truman 2017.06.09. 17:18:57

@robot hermiónék: Hú, ne csigázz, addig nem bírok várni )))))))

Wonder Truman 2017.06.09. 17:21:45

@robot hermiónék: Ez az infó tényleg tíz pontos, bár ez csak rész-siker, de sokkal közelebb visz a célhoz! )))))))

Wonder Truman 2017.06.09. 19:42:59

@robot hermiónék: Ez tényleg siralmas, az egyik Múmiának a kamerás felvételéből valóban hiányzik az első 10 perc és ha jól látom még az utolsó 5 perc is, a második végig van, de sötét, a harmadik az a tipikus orosz kamerás, ahol csúszkál az egész, hol gyorsabb a film és úgy mozognak, mint a Benny Hill-ben, hol meg lassabb és sötét is, szóval tényleg ócska szar az összes, még csak emlék-visszaidézésre sem jók! )))) A lódarázsnőőőőnek volt igaza, tényleg még 10 éve is jobb volt a helyzet! )))))) Vissza kellene menni 2007-be, baszki! )))) Akkor még én is szép fiatal voltam és a Transformers széria is a legelső epizódjánál járt, akkor kellett volna valahogy megakadályozni, hogy az első részt kiadják! ))))) Akkor most nem tartanánk itt! ))))

robot hermiónék 2017.06.10. 07:53:36

@Wonder Truman: Annyi mindent lehetne kezdeni egy időgéppel és te erre használnád? :))))))

robot hermiónék 2017.06.10. 11:46:16

@Wonder Truman: Látványosan trollkodnak veled a buzik! :))))

Wonder Truman 2017.06.10. 11:57:41

@robot hermiónék: Naná, legelőször az emberiség legnagyobb bűnét törölném el, az első Fosformer filmet, csak utána jönnének az ilyen apróbb nüanszok, mint a 911, a háborúk meg a többi! )))))) Amúgy a 86-os Transformert kellett volna remake-elni egy az egyben és meg kellett volna tartani azokat a hiperszuper szövegeket is, amik benne voltak! )))) A "Nem kell puszi, Grimlock király" meg "Ha űrbajos leszel, jöhetsz haza gyalog!" MInd a mai napig nagy klasszikus a számomra! )))) A második kommentet viszont nem igazán értem, miért trollkodnak velem a buzik?

robot hermiónék 2017.06.10. 12:02:21

@Wonder Truman: csak nézz körül a kedvenc mozicsillagodon meg a többi oldalon! :))))

Wonder Truman 2017.06.10. 12:16:47

@robot hermiónék: Huhú, nem hiszem el, hogy az év filmje is felkerült! ))))) Ezt meg kell ünnepelni valamivel! )))))))) Végre beérett a két havi várakozás gyümölcse! )))))

robot hermiónék 2017.06.10. 13:04:43

@Wonder Truman: Ez miattad van, elárultad nekik hogy van az Öldökölőőőből kamerás verzió és egyből rácuppantak! :)))))))))

Wonder Truman 2017.06.10. 13:29:35

@robot hermiónék: Örülök, hogy tudom influenszálni a helyzet alakulását! )))))) Terelgetem őket! ))))) Csak nyomom a gombot és a buznyák úgy cselekszik, ahogy én begomboltam őt! )))))))

Karen Csillan 2017.06.14. 08:26:15

No, mindenki kidőlt, csak én maradtam itt, a sötétben? )))

Öldöklő szerelmek 2017.06.14. 10:20:19

@Karen Csillan: Hú, maguk meg csak ülnek ott, a koromsötétben? És még élvezik is, mi? )))))) Éljen a majom segge! ))))

robot hermiónék 2017.06.15. 08:28:29

Én is bedobok egy idézetet: "Kezdőggyék a játék!" - Univerzális Drakula :))))

Wonder Truman 2017.06.15. 09:21:40

@robot hermiónék: Az a játék már nem fog elkezdődni soha! )))) Azt a filmet már kiírták a történelemből. A Múmiában a Drakula már csak egy gagyi koponya volt a Jekyll épületében! )))) Azzal a filmmel se sikerült elindítani semmit, de ebből a Múmiás fasságból se lesz valami nagy univerzum, úgy látom! ))))

Öldöklő szerelmek 2017.06.17. 11:08:02

Éljen málnadzsem és a monogramok! ))))

Wonder Truman 2017.06.17. 17:53:36

@robot hermiónék: Hú ez csak most jutott eszembe, de a Szépség és a szörnyeteget például azon a szerdai esti premieren vette fel az Arénában, amelyiken megjelent személyesen a Gaston, vagyis a Drakula, és ez a baromállat úgy vette fel a hangot a Luke Evans háta mögött! )))) Azért a pofátlanságnak is van határa! ))))

robot hermiónék 2017.06.17. 23:12:49

Az nem lehetett semmi! Ha ott ült a zsozsó előtt a Gaston! :)))) Eddig nem igazán értettem, hogy minek emlegeted annyit ezt a színészt, aszittem, hogy le akarod színi őtet, de már értem, hogy végig erre akartad felfűűűzni a mondandódat! :)))))

Wonder Truman 2017.06.18. 18:55:12

@robot hermiónék: Hú te még mindig Mehlegh vagy! Légikisérő, aki senkit sem hagy kielégületlenül! ))))) Még rajtad van a hatás! Jó mélyen megérinthetett a diktafon mesternek (Egy Reg)-nek a regisztrációja! ))))

robot hermiónék 2017.06.20. 08:27:51

@Wonder Truman: Nekem a buzulás a hobbim és be is vallom! :)))) De neked mi a hobbid, a haláááál? :)))))

robot hermiónék 2017.06.20. 08:53:02

@Wonder Truman: Ő nem diktafonnal szokta felvenni, hanem ORSÓS magnóval! :)))))

Wonder Truman 2017.06.20. 21:46:14

Hú, ez egy buzinak a háta! ))))

Ne mondd nekem, hogy kiwi vagyoköööö, mert én nem vagyok új-zélandiöööö, hanem ausztrálööööö! ))))) Na én mentemöööö! )))))))

robot hermiónék 2017.06.22. 09:01:06

@Wonder Truman: Csak azért tettem be, hogy készülj fel rá, hogy a mindenki által várt Krisztofóró Nolan filmben a Dönkeeerkben ő lesz a főhős! :))))) Különben meg lehetne örvendezni, mert az egyik diktafonos már tényleg feladta a harcot! :))))) Az az NXA is, akiről kiderült hogy teljes nevűűűleg Nexus Audiónak hívja magát, akit végre megtaláltam a ztracker-en, na az nemhogy fiatalabb a zsozsónál, hanem még öregebb is! :)))) Na ez a világszám! Két ilyen vén hülyéről szól ez az egész sztori! :))))

Wonder Truman 2017.06.22. 17:34:46

@robot hermiónék: Hát én viszont nyáron hanyagolni fogom a beirkálást, mert az efféle melögben nincs hozzá hangulatom, de majd szeptember körül visszatérek! )))) Addig is találkozunk a hangfelvevőkkel a moziban! )))))

Wonder Truman 2017.06.22. 17:41:29

@Wonder Truman: Ja, de majd csak másik nikknéven, mert ezt is meg az Öldöklőt is addigra kilépteti a rendszer! )))) Pedig az Öldöklő volt a kedvencem! ))))

robot hermiónék 2017.06.22. 21:48:14

@Wonder Truman: Akkor ősztől ugyanitt! :))))) A diktáló buziknak meg már érik a prizónus cell! :)))) Sőt, lehet, hogy a Fantom Zónába kerülnek! :)))) Na asszem a Csajok bosszúja vagy micsoda lesz a buzik főfogása mára! :)))) A névadóm Kör-filmje meg fel sem került azóta se! :)))) Két filmet baromira nem sikerült lekalózkodni az idén, az egyik a Döglött kutya, a másik meg a Kör, a Cirköl! :))))

Öldöklő szerelmek 2017.06.23. 08:46:56

@robot hermiónék: Na az meg se jelenjen sehol, semmilyen formában, még blurayként sem! Nem hittem el, hogy létezik, amit látok, talán még az Öldöklőőőt is sikerült felülmúlnia unalomban! Az valami szcientológiai reklámfilm volt, vagy ilyesmi! )))))

robot hermiónék 2017.06.24. 00:08:21

@Öldöklő szerelmek: Én most nézem a szarformerszt! Oroszul, Koshara verzióban, mivel még nincs angol és már nem lesz több NXA-hang sem! Hát ez siralmas, és nem hiszem, hogy ha érteném, akkor jobb lenne! :))))) Viszont a Hopkinsnak az orosz szinkronszínésze szinte egy az egyben olyan hangszínre, mint a magyar! :)))))) Ezen jót köhögtem! :))))

Wonder Truman 2017.06.25. 11:23:46

@robot hermiónék: Na most utoljára beírok még, mert még megvan a nikkem! )))) De őszre már elveszik ez a nikk is meg az Öldöklőőő is, viszont már kitaláltam egy kutyva jót! )))) Na, csak annyi, hogy nem az a címe, hogy a Csajok bosszúja, az három éve volt, de mindegy, az is tök ugyanez a fasság volt, meg régen az HBO-n is volt egy film, amiben két hülye egy halott bajszos pasast hurcolászott mindenhová, ez is annak a koppintása! ))) Na majd ősztől visszatérek, addig is élvezd a Tökéletes hang 3-nak az előzetesét, buzikám! )))

robot hermiónék 2017.06.26. 18:41:25

@Wonder Truman: Gyanús vagy nekem, hogy eldicsekedsz itt a régi HBO-s emlékeiddel, az ilyesmiket még a legnagyobb jóindalattal is a 90-es évek végén láthattad, mert én kikerestem, ez egy 1989-es film, az a címe, hogy Hóbortos hétvége! Ez a film olyan 94-95 körül mehetett ott, tehát már nagyon vén köcsög lehetsz! :)))))

robot hermiónék 2017.07.04. 18:39:14

Köszönnyük meg a Márvelnek, hogy Rézmíves Rocky Blue-ból csinálták meg az új Mary Jane-t! :))))))

Öldöklő szerelmek 2017.07.04. 20:56:59

@robot hermiónék: És azt te honnan tudod, hol láttad, megint megnézted a koshara orosz kamerás buzik felvételét? Mondjuk azok jók, mert kamerásból még az övék a legjobb minőség, és úgy csinálják, hogy senki se tudja rátenni a hangot az ő verzióikra! )))) Mondjuk lehetett sejteni, hogy ez a Zendaya lesz mégis a Mary Jane, de jobb lett volna egy fehér embör helyette! ))))

Erre még úgy döntöttem, hogy válaszolok! )))) Még be tudok írni, mert még nem formatáltam azt a Winfost, ami össze van kötve ezzel a nikkel, de már nem sokáig lesz meg! )))) Pár nap és törlöm! ))))

robot hermiónék 2017.07.06. 15:03:58

@Öldöklő szerelmek: Hát ez az, hogy sehol sem láttam! :)))) Csak elolvastam az angol wikipédián a film tartalmát! Ezentúl mindig ezt fogom tenni! :))))) Sokkal könnyebb és gyorsabb, mint a moziban ezt a sok szarságot végig is nézni, pénzbe sem kerül és általában amit én a leírás alapján elképzelek, az végül még jobb is, mint amilyen általában a valós film! :))))) Ezután csakis ezt fogom csinálni, wokizni fogok, wiki-mozizni :))))))

robur hermina 2017.07.10. 21:25:33

@robot hermiónék: Én is nikket váltok! Mától ez leszek, hermetikus Hermioné!

Végre kijött a Koshara-tól egy remekül nézhető Pókerman verzió! Paauuuuuk, az a neve! :))))) Hát ez borzasztó szar, a wikipédiás olvasás jobb volt! :)))) Legtöbbször a Nicholas Hammond féle legelső Pókember jutott az eszembe róla, már csak a diszkó zene hiányzott hozzá, meg az a vigyorgó fogreklám faszi, aki az első pók volt (Hammond tábornok)! A végén viszont a Kehes Lyűűű egy az egyben úgy támadt ugrálva a repülőn, mint a Scarecrow a világ talán legjobb Batman alapú játékában, a Super Nintendós Batman & Robinban! Mindig is az volt az egyik legkedvencebb gémem! Szóval egy 1993 körüli nosztalgikus játékélmény felidézése miatt kap a film 1 pontot, amúgy meg 0/10 !

Én azt ajánlom, hogy inkább 10 perc alatt mindenki olvassa el a wikipédián a történetet és inkább játsszon SNES játékot!

www.youtube.com/watch?v=dA3yxj4mpgQ

Lorelájn ügynök 2017.07.15. 12:43:25

@robur hermina: Köszönnyük a filmkritikádat és a 20 évvel ezelőtti játék élményeidet ! :-))))

Lorelájn ügynök 2017.07.15. 12:44:02

Na úgy látom itt semmi sem változott, mióta utoljára itt jártam! :_)

robur hermina 2017.07.15. 17:08:22

@Lorelájn ügynök: Te melyik vagy? Az Öldöklő szerelem? Mert az is most készül nikket váltani! :)))))

Hétköznapi titkaink 2017.07.16. 14:43:23

@robur hermina: Nem, ez a Dáriusz, a Darázslónő! )))) Onnan is lehet tudni, hogy megint olyan nikket választott, aminek köze van ahhoz az undormányhoz! )))) Ez olyan, mint te obszessziód a Karen Csillannal meg a másikkal! )))) Ő arra a menyétfejű modellre van ráizgulva, te meg a Doktor Huhús szereplőkre! ))))

Hétköznapi titkaink 2017.07.16. 14:45:17

@Lorelájn ügynök: Pedig igencsak sokat változtak a dolgok június óta! ))) Többen itt alternatív filmnézési módszereket találtak, mint a wikipédiás mozizás, meg ilyenek! )))) Inkább megtanultunk olvasni, minthogy pénzt költsünk! ))))

A zsozsónak is megfejtettük már a működési elvét, ő azért reklámozza magát ennyire névvel-címmel-mindennel, mert börtönbe AKAR kerülni, hogy szabaduljon az asszonytól meg a kakukk kölköktől! )))) Ez kábé olyasmi, mint a "suicide by cop", amikor öngyilkos akarsz lenni, de egyedül nem mered megtenni, ezért egy rendőrt hergelsz fel annyira, hogy lelőjön téged! )))) Szóval ő nem menekül a rendőrök elől, mint a többi filmkalóz, hanem a karjaikba menekül! )))) Ez az ő terve! ))))

Tehát minden rejtélyt felgöngyölítettünk június óta és leszámoltunk a mozizással is, mint káros függőséggel! )))) Minden tökéletes és kúlos lett! ))))

robur hermina 2017.07.17. 08:35:45

@Hétköznapi titkaink: Azt mondtad, hogy valami átütő erejű új neved lesz, amitől majd mind lehidalunk baszki! )))) Erre vártunk annyit? "Hétköznapi titkaink"? Most tényleg?

Hétköznapi titkaink 2017.07.19. 10:08:54

@robur hermina: Most miért, az egyik legjobb moziélményem volt 1993-ból, baszki! )))) Vagyis inkább tavalyról, ráadásul feliratos volt, úgyhogy hangbuzi sem volt a közelben! )))) Minden Lex Luthor rajongónak kötelező darab! )))) Na, de én tegnap megnéztem végre a Donkey-k Dolygóját! )))) Ezt muszáj volt múvi tiétörben nézni és a pénzt rákölteni! ))) Ti majd nézzétek kosharásan, csak az a gond, hogy legalább a fele a filmnek feliratos, illetve jelbeszédes! )))) De sebaj, orosz buzik előnyben! ))))

Lorelájn ügynök 2017.07.21. 13:37:08

@Hétköznapi titkaink: Én is még mindig mozizok, nem sikerült átkonvertálni engem a wikipédiára! :-) Sőt mozizáskor még extra élményeket is lehet szerezni, főleg a Lurdy moziban! :-) Ahol megráz a fém korlát, ha felmész az emeletre a moziba! :-) Az a szuper és a kúlos! :-)

Mi ez a Wakefield amúgy? Ez is egy amolyan Cloverfield szíkuel? :-)

Hétköznapi titkaink 2017.07.23. 08:32:26

@Lorelájn ügynök: Jaja, az arról szól, hogy mitől nőtt meg akkorára a Klóverfield monszter, a sok kukaturkálás meg bennük talált radiaktív cuccosok hatására! )))) Szerintem nézd meg, de lehet, hogy utána te is majd a Művész moziba fogsz járni eltartani a kisujjadat meg a teás csészédet! )))) Ott nincs áramütés, de vannak nagy pókok a moziterem falán, meg ilyenek! ))))

Lorelájn ügynök 2017.07.23. 12:38:08

@Hétköznapi titkaink: Hát én elkezdtem nézni, de az első sötét jelenetnél, ahol a mosómedvével találkozik a szereplő, már ott akkora pixelek jelentek meg a képernyőn, hogy inkább megvárom a bluray változatot :-) És pókok a Művész moziban? Az érdekes! :-)

robur hermina 2017.07.23. 23:25:01

@Lorelájn ügynök:
Tovább kellett volna nézni, mert a következő jelenetben már megnő a mosómedve! :))))

Hétköznapi titkaink 2017.07.24. 19:42:37

@Lorelájn ügynök: Fú mekkora igények! )))) Egyeseknek itt már a DVDrip sem elég jó! ))) Pedig a mi kultúrkörünk a kamerás filmek körül forog, szóval nem tudom mire fel vannak az igények! )))) Azért én így is végignéztem, a sötét részeknél tényleg elég kivehetetlen volt. Vaéóban szarabb volt ez az EVO release, mint egy normál DVDrip, de én azért így is megnéztem, mert már így is fél éve vártam ezt a filmet, nem tudtam volna még 2-3 hónapig várni. De végülis csalódás volt a film, meg a végső nagy megoldás, hogy miről is szólt ez az egész "akció" a Kranszton részéről, meg amikor önmaga számára is kiviláglik, hogy tudat alatt miért is csinálta az egészet, hát az sem volt nagy durranás. Inkább tényleg a mosómedvét kellett volna benne többet mutogatni! ))))

robur hermina 2017.07.25. 15:16:36

@Hétköznapi titkaink: Én meg a wikipédiáról olvasnám el ennek a történetét is, de ott meg nincs még fent! :))) Szerintem fejlődőképes vagy, le tudnál szokni a mozizásról! :)))) Hidd el, jobb olvasni mint nézni! :))))

robur hermina 2017.08.04. 22:36:25

Húha valami baj van! A kalóz buzik fáradnak! Az 52 éves veterán már sehol sincs, de Seres uhuhúúr is eléggé lelokhadt mostanában, a filmekkel már nem jelentkezik olyan frissen, mint régen! Pár hónapja még a Luke Evans háta mögött is egyből felvette a premiernapon a hangot, manapság már csak 4-5 nappal később rakja fel! Egy csomó film meg már ki is maradt! Se Dunkirk nincs, se semmi! :))))

Hétköznapi titkaink 2017.08.05. 08:32:49

@robur hermina: Húha, valami baj van! Mindjárt megnézem, mi baj van! ))))))

Lorelájn ügynök 2017.08.12. 15:17:28

@Hétköznapi titkaink: Még itt vagy? Aszittük, hogy téged nem esz ide a fene egészen őszig :-))))

Hétköznapi titkaink 2017.08.14. 11:34:52

@Lorelájn ügynök: Én ide mindig csak akkor jövök, ha nincs más olvasnivaló, vagy éppen halad valamerre az itteni történet, amikor éppen elkapásközelben vannak a diktafonos versenyzők! )))) Nomeg akkor jövök ide, amikor be van zárva a reddit-es incel fórum, és nincs mit olvasni! Most is privát lett és nerm tudom olvasni az inceleket, biztos megint sok lett a brigadérozó normálszar! )))) Na mindegy, szerencsére már mindjárt vége a nyárnak és jöhet az ősz meg a szkúl, indulhat az újabb kedves ismerős szerzés! ))))

robur hermina 2017.08.19. 18:04:13

@Hétköznapi titkaink: Csak hogy kissé napra késszé tegyelek, ezért közlöm, hogy most az a legújabb fejlemény, hogy már nincsenek zsozsó release-ek, hanem Predator néven felbukkant egy új hanglopó-hangfeltöltő buzi! ):)))

Fitymamutyi 2017.08.20. 05:19:47

zsozsógenyó kiakadt "Én komolyan mondom ennyi pancsert itt az oldalon...
Azt ugye mind láttjuk hogy a 7 legnézettebb filmek közül 6 ugye tudjuk ...
s33dorf hiába fogsz össze bárkivel,de sose fogod tudni összerakni a filmet.
Nem akartam irni de nagyon égeted már magad.Elképzelésed sincs arrol egy filmet hogy kell összerakni.Olyan dogokba akarsz belefogni amiről sejtelmed sincs.Már az elején is számolj.4 mp et késik.Nézni kell nem kontárkodni.Mikor a papirt elkapja,vagy a sisakot lerakja...hol a hang??A közelébe sem.Ti azt sem vettéttek észre hogy ez 2 anyag ami össze van mixelve.Az elsö orosz,a második már más.
Már kiirom mert torin ki lett adva.Ott a jo anyag.Éhes kutyaként probálsz rácsapni mindenre.Pedig már sokan tudják hogy amit itt kidobtatok selejt anyagot annál jóval hamarabb(1 hét) láthatóvolt a jó!!!
Ide minden késve jön nagyon.
Amiket összegányoltatok filmeket mindenhol ott vannak a komik,hogy szar,és késik.Te meg olyan marhaságot írsz hogy alig,meg hogy mozisnál ez belefér...
Mi fér bele???vagy jo,vagy szar..és amiket ti kontárkodtatok az mind gagyi és eladhatatlan.Naponta 20x lesitek mikor jön ki Annabel 2 is...
De szar hírem van.Nem jön.Majd ott lesz a DVD.Azért nem jön hogy te élösködj belölle.Gyorsan ugorj torira
Kijött a Galaxis Őrzői 2 DVD-Mozisan...
És várjátok a komikat milyen jó az oldal. "

robur hermina 2017.08.22. 09:03:14

@Fitymamutyi: Húha ezért megérte hajnali 5-kor regisztrálni! :)))) De még talán lehet belőled itt valami! :)))) Még alakulhacc a prés alatt! :)))) Kedves Totyizselé! :))))

Silly Booth 2017.09.15. 16:18:58

i68.tinypic.com/2h5o45s.jpg

Húha, ezt fotóztam máma a Westend mozi környékiben! ))) Ez száz százalék, hogy a hanglopó buznyák kocsija! És még buzi galambok is voltak a kocsi körül, amiket időnként felkap és kúrogat! ))) Egyszer régen mondta is, hogy a Westendben van a kedvenc mozija és kedvenc terme (a 4-es)! )))) Megvan a nagy kalóz! )))) Sikerült el kappolni! ))))

Blackopscel 2017.09.18. 12:50:40

@Silly Booth: Időnként a valóságban is lehet érdekes dolgokat találni! :-)))) De azért a Google Maps még mindig főnökebb dolog! :_)))) És milyen ügyesen fotóztál, hogy a kocsin ne láccóggyál! :-)))) Nem csoda, hogy folyton arra jársz te is, elvégre az ottani villamosmegállóban lakik a kedvenc galambod, a pöttyösfejű Balambérosy Bálint! :-))))

Silly Booth 2017.09.19. 10:59:36

Jaja, ott a villanypóznáknál laknak, valamiért az vonzza őket! ))) Ezt a Tesla is tudhatta, ezért hívta őket magához velük! ))) A Bálint viszont állandóan maga körül forog mostanában, szerintem kicsit megérinthette az áram! ))) Vagy csak a Kék Duna keringőt járja! )))

Blackopscel 2017.09.22. 14:45:12

@Silly Booth: Buzi elektromos galambok! :-))) Inkább imádkozz Szent Blackops2celhez, azóta nekem is jobb lett az életem! :-)))) Nekem már nem kell a buznyák madarakat néznem! :-))) És persze Poppyhoz is lehet imádkozni! :-)))

www.reddit.com/r/Incels/comments/71m4nb/please_pray_to_st_blackops2cel_for_me/

Silly Booth 2017.09.27. 14:46:00

Imádság Poppyhoz!

A fény csak belőled árad, Ó Poppy, nem belőlünk. Te ragyogsz rajtunk keresztül mások felé. Hadd dicsőítsünk téged és szent háromszögedet, fényedet árasztva azokra, akik körülöttünk élnek. Hadd hirdessünk téged szavak nélkül, életünk példájával, irántad érzett szeretetünk minden jelével! )))))

Silly Booth 2017.09.27. 14:47:01

Oszt annyi! Te meg imádkozz Tequila ügynökhöz! ))))

Blackopscel 2017.09.29. 15:21:14

@Silly Booth: Egykor nekem is bejött a Channing Tatum, de aztán elkezdek jobban bejönni a 40 feletti fószerok! ))))) Osztán a végén már gágogtam meg a kutyákra is rákaptam! ))))

2017.10.12. 11:27:55

@Blackopscel: Hú, ha van egy buzis felvételed a Szárnyas Fejviből, és megvan neked a teljes kontroll szöveg, akkor írd már le azt a maga teljességében! ))) A fehér szökökút zenélt, meg ilyesmiket! ))))

Blackopscel 2017.10.13. 11:22:21

@Sejtfüzérek sejtfüzérben:

És vérsötét semmiben forogva ültem
Felfűzött sejtek rendszere
Sejtfüzérbeli sejtfüzér egyetlen törzsben
A sötétből kiválva rettentő élesen fehér szökökút zenélt

Sejtek, sejtek
Volt valaha zárt intézetben?
Sejtek, sejtek
Mintha kaptárban lett volna?
Sejtek, sejtek
Amikor nem a munkáját végzi, szűk fülkében tartják?
Sejtek, sejtek

Füzérben, füzérben
Milyen érzés egy szeretett ember kezét fogni?
Füzérben, füzérben
Megtanították ujjtól ujjig érezni?
Füzérben, füzérben
Vágyik rá, hogy füzérben legyen a szíve?
Füzérben, füzérben
Szokta álmodni, hogy füzérben van?
Füzérben, füzérben
Milyen a karjában tartani a gyerekét?
Füzérben, füzérben
Úgy érzi, hiányzik a lénye egy része?
Füzérben, füzérben
Fülkékben füzérben
Mondja el ezt háromszor:
Fülkékben füzérben, fülkékben füzérben, fülkékben füzérben!

Konstans Káááá! :-)))) És annyi! :-)))

Silly Booth 2017.10.16. 14:49:15

@Blackopscel: Ez olyan Csicska Péter szöveg, nem? Lehet, hogy ezt nem is a Heltai Olga fordította, hanem a nyíregyi Mulder utánzat! )))) Mellesleg a fordítónak asszem megint gondja akadt a sejt és a cella szavak közti különbséggel, mint a Jennifer Ló-Pez filmbenl! ))))

Blackopscel 2017.10.25. 15:08:27

@Silly Booth: Ez az a téma, amihez Szent Titanfall2celként nem igazán tudok hozzászólni! :-))) Inkább mesélj nagyszerű moziünnepes élményeidről, pl. mint mikor az anyááááám! című sznobmozi közepén Goldarrá változtál és kitépted a kristályt a földből! :-)))))

Silly Booth 2017.11.03. 14:27:34

@Blackopscel: Azt nem a földből húztam ki, hanem Mcnamarából! )))) Itt jelenteném be, hogy Katherine Strange Mcnamara október 31-én elhalálozott! Ünnepélyesen le lett csapolva a vére és ki lett nyújtóztatva! Tegnap már gyertyát is gyújtottunk érte! Helyét és szerepét mostantól Crystal, vagyis Isabelle Cornish fogja átvenni! )))))

Blackopscel 2017.11.09. 12:09:07

@Silly Booth: Éljen az új paradigma! :-))))

Silly Booth 2017.11.10. 13:51:40

@Blackopscel: Fú láttad, hogy a Herkules Poiróónak milyen jó kis műanyag bajuszvédője van éjszakánként? )))) Nekem is kellene egy olyan, csak kicsit lentebb! )))))

Blackopscel 2017.11.14. 11:48:32

@Silly Booth: Egy maszek fütyivédő fedő? :-)))))

Silly Booth 2017.11.21. 10:45:55

@Blackopscel: Azaz! A zupámat nem verem a plafonba! )))) Tegnap megnéztem a Gúnár ligát! )))) A film remekül kezdődött, mert az első jelenetek egyikében galambokat mutattak, amint éppen leszarják a Supermanről szóló cikket, és az egyik legutolsó fehérfejű galamb pont olyan volt, mint a Balamb Bálint! )))) Az a jelenet teccett! )))) Kár, hogy galambszart se ért a többi, ami utána következett! ))))

Kopipésztelt Hümhümüm 2017.11.29. 16:05:46

Huhú! Mostanában nem követem az eseményeket, mert évvégi fontos teendőim vannak, de remélem láttátok, hogy ebben a filmben a régi Zöld Íjász, a Justin Hartley volt a pöcstáncoltató főköcsög! ))))

Blackopscel 2017.11.30. 11:37:29

@Kopipésztelt Hümhümüm: Mármint melyikben? Mert ebben nem láttam, pedig nagyon odafigyeltem! :-)))) Tudom, hogy eredetileg az is a Liga tagja, de ebben csak átrajzolt bajszú Cavillok és köcsög galambok voltak! :-)))) Nem a kurva nyanyákra gondolsz véletlenül? :-))))

Kopipésztelt Hümhümüm 2017.12.01. 16:03:59

@Blackopscel: Jaja, arra! )))) Mellesleg az új nikkem is onnan van, ugyanis ennél a fillmnél a szinkronrendező a legjobb megoldásnak találta vagy ötszázszor ugyanazt a hümmögést használni Mila Kunisnak! Majd figyeljétek meg, ha meglesz nálatok a szinkron! )))) Sőt, egy helyen még meg is hosszabbította a hümmögést háromszor egymás után ugyanazzal a tónussal! )))) A magyar hangvágók nagyon szuperok! ))))

Blackopscel 2017.12.11. 14:46:05

@Kopipésztelt Hümhümüm: Hát ja, most már van köztünk egy galamb-számláló Dr. Csont utánzat, meg van egy hümmögés-számláló is! Még kellene valami harmadik nagytudású ide! )))) Azt én is hallottam, hogy egyszer egy kétszeres hümmögést meghosszabbítottak háromra, de itt nem akartam szóba hozni! )))) Mondjuk az én kedvenc szinkronbakim még mindig Daisy Scott-tól a "Finn egy lázadó, segít nekünk! " Aztán utána a következő mondat: "Hogy hívnak?" "Finn-nek!" a legutóbbi Szarvarszból! )))) Tegnap direkt bekapcsoltam csak azért a szar RTL tv-t, hogy azt a részt megnézzem, de abban már kijavították! )))) Na de majd jön az új rész, kiváncsi vagyok, abban lesz-e valami érdekes! ))) Legalább a hangjában, ha már a film nem lesz az! ))))

Azért örülök, hogy idén csak egy pöcstáncoltató karácsonyi filmet kaptunk, és nem kaptunk megint egy 100 percnyi tömény unalmat mindenféle remek aktorral, hogy aztán a végén a kutya mondja el a tanulságot, mint a Szeressük a Cooper családot című filmben! ))))

Lindus Nagyi 2018.08.11. 20:07:50

Most lehet filmet nezni vagy nem

olvesz 2021.07.29. 18:12:46

@Lindus Nagyi: Szerintem lehuzo oldal ez is!
süti beállítások módosítása